BODYSHOPPING
Proč někoho kupovat? Protože mi chybí zdroje. Existuje mnoho důvodů, proč na chybějící pozici nezaměstnat pracovníka „na stálo“. Firemní strategie nákupu specialistů, vycházející z těchto úvah, se nazývá „body shopping“.
Nárazové nebo pravidlené kupování pracovních kapacit bez potřeby zvyšování počtu kmenových zaměstnanců společnosti.
ZÁKAZNÍK MÁ NÁRAZOVĚ POTŘEBU ŘEŠIT KAPACITNÍ PROBLÉMY:
- o prázdninách v době dovolených
- v době zvýšené nemocnosti
- při vývoji SW – nečekané množství požadavků od interního zákazníka
VÝHODY:
- snížení počtu kmenových zaměstnanců, pro které nemá klient plné využití
- snížení personálních nákladů
- efektivnější zpracování zakázky pro své klienty
- snížení nákladů za zaškolení vlastních specialistů
- jasně definované transparentní náklady – při nákupu odborníka znáte jasně jeho cenu. Může se jednat o hodinovou sazbu, denní nebo měsíční, případně jednorázovou odměnu za konkrétní úkol.
- profesionalita – koupený pracovník je úzce zaměřen na činnost, kterou potřebujete pokrýt. Pravidelně prochází v dané oblasti vzděláváním a rozvojem. Získáváte tak odborníka se stálým růstem.
- jasně definovaný rozsah, kvalitu a služby – přesně definujete, jakou službu a v jakém rozsahu požadujete. Velmi často je cena ovlivňována případnými sankcemi za nesplnění těchto podmínek, které mohou být pro zákazníka velmi zajímavé, je možné garantovat požadovanou kvalitu.
- 100% dostupnost služby – pokud je garantována služba 24hodin denně, pak si můžete být jisti, že ji dostanete. Poskytovatelé nedisponují jediným specialistou pro danou oblast, ale celou řadou, takže v případě „výpadku“ okamžitě zajišťují náhradníka.
- nezatížení dalších pracovníků – o agendu spojenou s „nakoupeným člověkem“ se stará poskytovatel. Neřešíte zákonné povinnosti jako odvody, pojištění, nemocenskou atd.
- kontrola – pravidelně dostáváte vyhodnocování služeb, úspěšnosti, nebo hlášení o průběhu plnění zadaného úkolu.
Dle Vašeho požadavku zajistíme pracovníky na skenování, IT servis, skartaci a další služby.